Refund and shipping policy
Overview
Every order placed and payment recieved before 5-12-22 will be shipt in week 50. Every customer that filled in his or hers contact details correctly will automatically recieve a tracking link of their order as soon as the shipment is given to the carrier. In this case this will always be PostNL.
Because of the personal message attached to every calender written to the name in the customer details. We cannot accept any returns. See our General Terms.
Several types of goods are exempt from being returned. Perishable goods such as food, flowers, newspapers or magazines cannot be returned. We also do not accept products that are intimate or sanitary goods, hazardous materials, or flammable liquids or gases.
Additional non-returnable items:
- Gift cards
- Downloadable software products
- Some health and personal care items
- Items that are made of personal nature
Lost shipments
In case of orders that have been lost, we will first have to start an investigation with the carrier. To request this, you must provide the following.
Send an email to management@wendievlaar.nl within 14 days of the original date of receipt, stating:
Order number:
Proof of payment:
Address data:
Contact details:
We can only process it once we have received the application.
Retour- en verzendbeleid
Elke bestelling geplaatst en betaling ontvangen voor 5-12-22 wordt verzonden in week 50. Elke klant die zijn of haar contactgegevens correct heeft ingevuld, ontvangt automatisch een track & trace code van zijn bestelling zodra de zending aan de vervoerder is gegeven. In dit geval is dit altijd PostNL.
Vanwege de persoonlijke boodschap die aan elke kalender is toegevoegd, geschreven aan de persoon in de klantgegevens, kunnen we geen retourzendingen accepteren. Zie onze Algemene Voorwaarden (even naar onder scrollen voor de NL versie).
Verschillende soorten goederen zijn vrijgesteld van retournering. Bederfelijke goederen zoals etenswaren, bloemen, kranten of tijdschriften kunnen niet worden geretourneerd. We accepteren ook geen producten die intieme of sanitaire goederen, gevaarlijke materialen of ontvlambare vloeistoffen of gassen zijn.
Extra niet-retourneerbare artikelen:
- Cadeaubonnen
- Downloadbare softwareproducten
- Sommige items voor gezondheid en persoonlijke verzorging
- Artikelen die van persoonlijke aard zijn gemaakt
Verloren zendingen
Bij zoekgeraakte bestellingen zullen wij eerst een onderzoek moeten starten bij de vervoerder. Om dit aan te vragen, moet u het volgende verstrekken.
Stuur binnen 14 dagen na de oorspronkelijke ontvangstdatum een e-mail naar management@wendievlaar.nl met daarin vermeld:
Bestel nummer:
Bewijs van betaling:
Adresgegevens:
Contactgegvens:
Wij kunnen deze pas in behandeling nemen als wij de aanvraag hebben ontvangen.